#Twitspring

Valentijn is bijna voorbij.

Ik ben toch wel heel benieuwd naar alle leuke kaartjes die zijn verstuurd. Jullie ook?

 

Maar nu het werk voor Valentijn klaar is, kan ik gerust beginnen met de voorbereidingen van #Twitspring.

Deze keer laat ik het samen vallen met Pasen. Vond het zelf wel een gepast weekend om de Lente in te luiden. Ik hoop dat jullie weer allemaal mee gaan doen.

In principe pakken we uit op zaterdagavond 26 maart rond 20.30 uur. 

De inschrijving voor Twitspring gaat nu van start!

Vul het onderstaande formulier in en je bent in geschreven voor Twitspring.

Wat is twitspring?

Er zullen nog best dames en heren zijn die niet precies weten wat de bedoeling van Twitspring.

Dat zal ik dan nog even snel uitleggen.

Na de inschrijving (25 februari) worden op 26 februari de lootjes getrokken. Je krijgt van mij dan een mail met daarin de regels nog even in het kort en wie jij getrokken hebt. Je krijgt er een pdf bij met alle gegevens daarop van je lootje, maar ook het verlanglijstje en eventuele extra info. Dus in principe bijna alles wat je invult op het inschrijfformulier krijg jij dus ook van je lootje.

Dan heb je ongeveer 3 weken de tijd om een leuk pakketje samen te stellen voor je lootje. Het is de bedoeling dat je iets koopt of maakt wat op het verlanglijstje staat van je lootje. Nu is het zo dat de meeste dames het niet erg vinden om verrast te worden, maar geven dan vaak wel een soort leidraad aan waar ze van houden. Natuurlijk kan je ook het profiel op twitter/fb/blog/ig helemaal napluizen. Dan weet je ook wel wat de ander bezig houd.

Mocht jou profiel een slotje hebben, is het wel verstandig om extra veel over je zelf te vertellen en waar je van houd, want anders kan de ander geen beeld van jou vormen, en maak dan misschien ook een uitgebreidere verlanglijst. Zodat je echt een leidraad hebt voor de ander.

Het is natuurlijk wel erg leuk als je ook wat energie steekt aan de verpakking van je pakje. Pak het cadeau leuk in en versier de doos of envelop waar het in gaat. Op pinterest zijn er genoeg leuke inpakideeën te vinden.

In je pakje doe je ook een briefje of kaartje waarop je onthuld wie jij bent. Het mag cryptisch of gewoon je naam er onder is ook goed. Sommige maken er een sport van om je op een soort speurtocht te sturen om te kunnen achter halen van wie je pakje afkomt.

Ongeveer een week van te voren, rond 19 maart, gaat je pakje op de post. Je verzendt te allen tijde je pakje met een trackcode. Ook al past het door de brievenbus. Dan juist met trackcode. Deze code stuur je mij via de mail of DM. Zo weet ik of iedereen wat heeft verstuurd.

Ik maak een google bestandje aan, waarop iedereen kan aangeven wanneer je hebt verzonden en evt ook wanneer je een pakje hebt ontvangen.

In principe als de lootjes zijn getrokken, kan je niet meer terugtrekken. (Uitzonderingen daar gelaten).

Heb je toevallig nog vragen voor je lootje, dan kan je die aan mij doorgeven, en dan geef ik het weer door aan je lootje. Zo blijf jij nog een beetje anoniem.

Op 26 maart rond 20.30 pakken we allemaal onze cadeautjes uit en plaatsen er foto’s van op Twitter. Het is dan altijd erg druk op twitter, want bijna iedereen kijkt wel bij elkaar mee, en reageert daar ook op.

Mocht je om wat voor reden dan ook niet op 26 maart om 20.30 uitpakken, is dat natuurlijk geen probleem. Laat het wel even weten, zodat degene die wat voor jou heeft gemaakt, weet dat je later/eerder uitpakt.

Heb je nog vragen, stel ze gerust. Hier of op Twitter, ik probeer zo snel mogelijk je te vragen te beantwoorden.

Mijn Twitteraccounts zijn: @CeciliaStok en @_twitkerst_ Je kan mij ook mailen: twitkerst@gmail.com

Als alles duidelijk is en je wilt mee doen, kan je nu het formulier invullen.

Ik wil graag gelijk alles van je weten, ook je verlanglijstje. Dus als je nog even tijd nodig hebt om daar over na te denken mag dat ook.

Vergeet niet op Send te klikken 🙂

Even ter aanvulling: Het budget is 12.50 € excl verzenden.

En de gegevens die je hier invult, zijn alleen voor mijn ogen en degene die jou trekt.

Dus adressen worden niet openbaar gemaakt. En de mailadressen blijven alleen voor mij zichtbaar.

Inschrijfformulier:

4 thoughts on “#Twitspring

  1. Pingback: Valentijnskaarten swap overzichtwap | #Twitkerst

  2. Pingback: Valentijnskaarten swap | #Twitkerst

  3. Pingback: Valentijnskaarten Swap overzicht | Cecilia's Teaparty

Geef een reactie

